Forum www.szybowceepkm.fora.pl Strona Główna www.szybowceepkm.fora.pl
Forum kursu szybowcowego na lotnisku aeroklubu w Katowicach
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Trochę Humoru :))

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.szybowceepkm.fora.pl Strona Główna -> Inne tematy
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
P.Ludwikowski




Dołączył: 20 Maj 2011
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Chrzanów/Trzebinia

PostWysłany: Wto 21:43, 14 Cze 2011    Temat postu: Trochę Humoru :))

KOBIETA CZY SAMOLOT ? KTÓRA OPCJA JEST KORZYSTNIEJSZA :
18:36:42
- Do samolotu zawsze masz instrukcje obsługi,

- Samolot może być uruchomiony i rozgrzany jednym przekręceniem kluczyka,

- Samolot nie ma za złe „sprawdzenia przed lotem”,

- Samolot nie ma teściów,

- Twój samolot nie dba o to ile miałeś samolotów przedtem,

- Twój samolot oczekuje iż ”przywiążesz go” na postoju Very Happy

- Twój samolot nie kopnie cię za oglądanie się za innymi samolotami,

- Twój samolot nie ma ci za złe jeśli oglądasz kolorowe magazyny z ładnymi samolotami,

- Twój samolot nie stęka ! , no chyba że ma rzeczywiście poważny kłopot,

- Twój samolot może zabić cię szybko ! , kobiecie zajmuje to na ogół więcej czasu,

- Jeśli jednak zamilknie, może to oznaczać istotny problem :/



A więc, raczej proste … Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
P.Ludwikowski




Dołączył: 20 Maj 2011
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Chrzanów/Trzebinia

PostWysłany: Wto 21:45, 14 Cze 2011    Temat postu:

Po kazdym locie, piloci linii lotniczych sa zobowiazani do wypelnienia kwestionariusza nt. problemow technicznych, napotkanych podczas lotu. Formularz jest nastepnie przekazywany mechanikom w celu dokonania odpowiednich korekt.

Odpowiedzi mechanikow sa wpisywane w dolnej czesci kwestionariusza, by umozliwic pilotom zapoznanie sie z nimi przed nastepnym lotem.

Nikt nigdy nie twierdzil, ze zalogi naziemne i mechanicy sa pozbawieni poczucia humoru. Ponizej zamieszczono kilka aktualnych przykladow podanych przez pilotow linii QUANTAS oraz odpowiedzi udzielone przez mechanikow. Przy okazji warto zauwazyc, ze QUANTAS jest jedyna z wielkich linii lotniczych, ktora nigdy nie miala powaznego wypadku...

P = problem zgloszony przez pilota
O = Odpowiedz mechanikow

P: Lewa wewnetrzna opona podwozia glownego niemal wymaga wymiany.
O: Niemal wymieniono lewa wewnetrzna opona podwozia glownego.

P: Przebieg lotu probnego OK. Jedynie uklad automatycznego ladowania przyziemia bardzo twardo.
O: W tej maszynie nie zainstalowano ukladu automatycznego ladowania.

P: Cos sie obluzowalo w kokpicie.
O: Cos umocowano w kokpicie.

P: Martwe owady na wiatrochronie.
O: Zamowiono zywe.

P: Autopilot w trybie ´utrzymaj wysokosc´ obniza lot 200 stop/minute.
O: Problem nie do odtworzenia na ziemi.

P: Slady przeciekow na prawym podwoziu glownym.
O: Slady zatarto.

P: Poziom DME niewiarygodnie wysoki.
O: Obnizono poziom DME do bardziej wiarygodnego poziomu.

P: Zaciski blokujace powoduja unieruchamianie dzwigni przepustnic.
O: Wlasnie po to sa.

P: Uklad IFF nie dziala.
O: Uklad IFF zawsze nie dziala kiedy jest wylaczony.

P: Przypuszczalnie szyba wiatrochronu jest peknieta.
O: Przypuszczalnie jest to prawda.

P: Brak silnika nr 3.
O: Silnik znaleziono na prawym skrzydle po krotkich poszukiwaniach.

P: Samolot smiesznie reaguje na stery.
O: Samolot upomniano by przestal, latal prosto i zachowywal sie powaznie.

P: Radar mruczy.
O: Przeprogramowano radar by mowil.

P: Mysz w kokpicie.
O: Zainstalowano kota.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jaro




Dołączył: 18 Maj 2011
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Katowice

PostWysłany: Wto 22:20, 14 Cze 2011    Temat postu:

Dobre Very Happy To i coś ode mnie

Pilot zielony z przerażenia zwraca się do stewardesy:
- Skarbie za jakieś 5 min wyrżniemy o ziemię i nic nie jest w stanie tego
zmienić. Postaraj się to w jakiś łagodny sposób wytłumaczyć pasażerom.
Stewardessa wzięła to sobie do serca i pofatygowała się na pokład pasażerski.
- Proszę wszystkich o uwagę, czy byli byście państwo uprzejmi wyciągnąć
paszporty? Dziękuje, a teraz wszyscy unosimy je wysoko nad głowę i
machamy... Brawo. Teraz chwytamy je dwoma raczkami i łamiemy w ten sposób
żeby podzielić je po środku. Pięknie, miło się z Państwem współpracuje, a
teraz zwijamy te paszporty w ciasny rulonik, tak, bardzo ciasny i ...
... i wsadzamy sobie je głęboko w dupę żeby było Was łatwo zidentyfikować
jak już się rozbijemy.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
P.Ludwikowski




Dołączył: 20 Maj 2011
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Chrzanów/Trzebinia

PostWysłany: Śro 13:36, 15 Cze 2011    Temat postu:

Zasady lotu Smile)

- Drogi pilocie, pamiętaj, że twój start jest zawsze dobrowolny, ale lądowanie - zawsze obowiązkowe;
- Jeśli oddalisz drążek, ziemia będzie coraz bliżej. Jeśli go ściągniesz, zacznie robić się coraz mniejsza. Uwaga, jeśli będziesz nadal go ściągać, ziemia znów będzie coraz bliżej;
- W lataniu niebezpieczna jest jedynie kraksa;
- Lepiej marzyć na ziemii o lataniu, niż lecieć i marzyć, by znaleźć się na ziemi;
- Wiedz, że śmigło to tylko duży wentylator, służący do chłodzenia pilota, zwróć uwagę, że gdy się zatrzymuje, pilot zaczyna się pocić;
- Jesli wysiadasz o własnych siłach z samolotu, to znaczy, że dobrze wylądowałeś; świetne to takie, po którym maszyna nadaje się do dalszego użytku;
- Pilocie, ucz się na błędach innych; nie pożyjesz długo, jeśli będziesz uczyl się na własnych;
- Czy wiesz, że prawdopodobieństwo przeżycia jest odwrotnie proporcjonalne do kąta podchodzenia do lądowania? Im większy kąt, tym przeżycie jest mniej prawdopodobnie na odwrót...
- Dobra rada... Postaraj się, by łączna liczba wykonanych przez Ciebie lądowań była równa liczbie startów;
- Śmigłowce nie mogą latać; są tak brzydkie, że ziemia je odpycha;
- Jeśli jedyne, co widzisz za oknem, to ziemia kręcąca się w kółko i słyszysz hałasy z kabiny pasażerskiej, to najprawdopodobniej nie wszystko idzie jak powinno;
- Wykuj i zapamiętaj! Grawitacja to nie tylko idea. To prawo! Jak na razie nie zanosi się na jego zniesienie.
- Trzy najbardziej bezużyteczne rzeczy, to wysokość nad Tobą, pas startowy za Tobą i 1/10 sekundy temu


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
FuckAirbus




Dołączył: 21 Maj 2011
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sosnowiec,EPKT, EPKM

PostWysłany: Śro 1:51, 29 Cze 2011    Temat postu: Re: Trochę Humoru :))

- Do samolotu zawsze masz instrukcje obsługi, - Kobiety są proste jak budowa samolotu Wink

- Samolot może być uruchomiony i rozgrzany jednym przekręceniem kluczyka, - oj tak, to jest bardzo duza przewaga samolotu.

- Samolot nie ma za złe „sprawdzenia przed lotem”, - generalnie należy sprawdzać wszystko Very Happy

- Samolot nie ma teściów, - oj tam, dobra teściowa nie jest zła...a jak teść ma dobre nalewki to już bajka.

- Twój samolot nie dba o to ile miałeś samolotów przedtem, - bo to nie jego sprawa jest...

- Twój samolot oczekuje iż ”przywiążesz go” na postoju Very Happy - normalne, lepiej się pokazać w towarzystwie z kobietą niż z samolotem chyba Wink

- Twój samolot nie kopnie cię za oglądanie się za innymi samolotami, - oj, kopnie czasem, kopnie, i to 115V.

- Twój samolot nie ma ci za złe jeśli oglądasz kolorowe magazyny z ładnymi samolotami, - bo oglądamy je razem Smile

- Twój samolot nie stęka ! , no chyba że ma rzeczywiście poważny kłopot, - to zależy, można też stękać z innego powodu Very Happy

- Twój samolot może zabić cię szybko ! , kobiecie zajmuje to na ogół więcej czasu, - no nie koniecznie, kobiety są zdolne do wszelkich poświęcien.

- Jeśli jednak zamilknie, może to oznaczać istotny problem :/ - oj tak...bez kwiatów, wina i kolacji to ni huhuhu....



Z cyklu o mechanikach, z życia wzięte, dokładnie z KTW:
Pilot:
In lavatory A light "Seat Belt" is INOP (In Not Operated)
Mechanik:
This aircraft hasn't light "Seat Belt" in lavatory.

Jakoś tak to leciało... Very Happy


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez FuckAirbus dnia Śro 1:56, 29 Cze 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.szybowceepkm.fora.pl Strona Główna -> Inne tematy Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin